úterý 24. listopadu 2009

Takže dobrý večér x)

Takže dobrý večér.Chci vám říci že se mnozí lidé domnívají že už netvořím.Ale já stále pracuji.Mám toho zkrátka dost..Finišuje se grafika k "Padáá",Dělám menší komix,Studuji Fotografii,Dělám na Portfoliu,"Makám" na hře s Juk-Benem apod..


Ale kde mám kurňa vzít na to všechno čas ne? :oD
Mám v plánu vytvořit časoprostorovou bublinu která fázově bude vysílat vlny do minulosti,tudíž se spojí s budoucností a tím vznikne nekončící smyčka x)
Ale teď vážně..Čas mě vážně tlačí a to neůnosně.Mám v Plánu "Padáá" dodělat do konce roku,ale to asi doopravdy nezvládnu.Každou volnou chvilku sedim u Fotokrámu a kuchtim nové koncepty.
No takže já se s vámi loučím přátelé x)

5 komentářů:

Ricki řekl(a)...

Loučíš? to snad né..:D, na jak dlouho proboha?
Koukám, že co se týče času, taky ti hází klacky pod nohy, že?

Drobet řekl(a)...

:D Loučím jako čau :D Jinak jj,čas je sviňák :D potřeboval bych mít den tak 48 hod. x)

PepiCzech řekl(a)...

Stejně bys nestíhal x) Držím palec, na hry se těším.

Ještě k příspěvku - omlouvám se, ale nedá mi to - za tečkou na konci věty se dělá mezera. Za čárkou ve větě taktéž. Zjisti si, kde a jak se píší velká písmena. Trochu hůř (dost špatně) se mi čtou zaplevelené texty.

Drobet řekl(a)...

jj,diky :)
jj x)

banane4joy řekl(a)...

Tu časovou smyčku si rozmyslet..dělat pořád to samé odznova..žádný šlágr :D


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Furnitures