úterý 17. listopadu 2009


Ahoj,od pondělí dělám na Remaku(nebo spíš dalšímu dílu) hry CuZ .Nyní to bude logická skákačka s příběhem(jen pro prču,nerad se pouštím do více velkých projektů)..S Programem mi pomaha Tux :o)

Hud se bude ještě měnit :o)

6 komentářů:

Petr Vojtěch řekl(a)...

Ach, pánové .. jak dlouho děláte hry? :)

Drobet řekl(a)...

Učime se s chyb :),Doufam ze postupne nazor zmenis :)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Mě se to nelíbí už jen z důvodu, že jste ještě neudělali nic novýho, pořádnýho. Furt to samý a dokola. Mrzí mě to. Samozřejmě nic ve zlým, jen bych byl rád, kdybyste se posunuli konečně někam dál.

"z chyb", ne S

Likandro řekl(a)...

Budu muset souhlasit s Bedikkem... alespoň grafika by se mohla trošku vyšperkovat...
Jinač u health baru (?) je špatně čitelný stav, protože splývá s fialovou barvou... No ono to celkově splývá...

Když se začalo vyrábět Padááá! měl jsem radost, že je to konečně krok někam jinam... a že jsem se nespletl když jsem si tě hodil do škatulky "nadějný vývojář", teď musím vážit jestli jsem se nespletl...

Nevadí mi hra jako taková, ale prostě ta stále stejná forma... stejně jednoduchá grafika - neříkám, že tam musí být lidi a kdo ví co všechno, ale aspoň nějaké prostorové stínování by to chtělo... a zvětšit u jednodušší grafiky rozlišení by taky nemuselo být tak těžké, ne?

Drobet řekl(a)...

Ok,ruším :D :)
Bedikk:Lolz ja mam dost xD

Tux řekl(a)...

Tak to bylo hodně rychlý :D


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Furnitures