pátek 1. ledna 2010

Retro křeslo W.I.P

Tak jsem docela postoupil v 3D modelování,s programem už se tak moc nehádám a světla dělají to co chci :o) Akorát mám menší neschodu s Renderem(Používám mentalray ale chci si zprovoznit V-Ray).

Tak jsem si dneska vymodeloval můj 1. (vlastně 2. xD ) nábytek :o),zatím je to jen W.I.P,musím dodělat pořádné polstrování,a vymyslet materiál kůže apod.. :oD.


ale jak koukám do komentářů tak asi moje 3D nikoho nezajímá :oD.
a abych nezapoměl : Šťastné vkročení do roku 2010 přeje Drobet ;o)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to chci!!!!!!!!!!Po

Drobet řekl(a)...

díky teto :D ještě polstrování :D

Petr Vojtěch řekl(a)...

Čoveče .. v tom by se asi blbě sedělo ne? :D

Drobet řekl(a)...

zatim asi jo :D ale chci dodělat polstrování :)
Budu pokracovat v moji vizi :D (scena x) )

banane4joy řekl(a)...

Nědělal jsi obývák mužům v černém? :D

Drobet řekl(a)...

:D fakt ne :D

mimamo ^^ řekl(a)...

Pěkný, jen mě tak napadá, jestli radši nechceš dodělat tu scénu s tim původním křeslem x)

Likandro řekl(a)...

Nevím jestli je "retro" to správné označení :D Ale je to zajímavé :) uvidíme jak se v tom bude dát sedět až bude hotovo

Drobet řekl(a)...

mimamo:Diky :)
Likandro:ted premyslim jestli nemam udelat "panty" na sklapeni x)


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Furnitures