sobota 19. prosince 2009

Vlastní twitter?

Ahoj,už mě omezujou možnosti Fbooku a Twitteru.Pokaždý když chci napsat status,tak se mi na Fbook prostě nevejde,stejně tak i na twitter.Taky mi připadá blbý psát statusy sem,tak jsem se rozhodl že si založím můj vlastní twitter =D Půjde pouze o mikroblog,kterej bych chtěl streamovat na Fbook a do VCH podpisu(jen nadpis) =). Snad mi Juk-Ben pomůže =)

ještě skrýn jak by to mohlo vypadat =D (návštevník uvidí pouze staty)

4 komentářů:

Petr Vojtěch řekl(a)...

Já jsem twitter zkusil a nějak mě to nechytlo.

Drobet řekl(a)...

twitter je blbej =D

Likandro řekl(a)...

JJ, asi si založím frogger :D

Nevím, nemám tuty "statučovače" rád. Přijde mi, že to čtenářovi dává moc velké povědomí o mém životě, o tom co dělám každou hodinu a dá se to podle mě i dost zneužít.

Takže pořád je v mých očích nejlepší klasický blog, kam si člověk nerozepisuje každou hodinu svého života, ale jen dílčí myšlenky, výtvory, názory atd.

Drobet řekl(a)...

Likandro:Kdyz nekdo je zavislej na Fbooku(já) tak uz mu to je opravdu jedno :D


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Furnitures